Sammakkokankaan pohjatun jätetäyttöalueen sulkeminen, vaihe 1.

Sammakkokangas Oy kilpailuttaa pohjatun jätetäyttöalueen sulkemisen rakentamisen. Alue on kooltaan noin 1,36 ha alueelta ja sulkeminen tehdään kesällä 2018. Hilma Julkiset hankinnat tietokannassa on julkaistu rakennusurakasta hankintailmoitus 2.3.2018 ja ilmoitukselle on annettu nro 2018-005066. Ilmoitus löytyy täältä:  https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2018-005066

Tarjoukset tulee jättää 20.3.2018 klo 15 mennessä kirjekuoreen suljettuna. Tarjous tulee toimittaa joko yhtiön postilokeroon (PL 13, 43101) tai tuomalla tarjous yhtiön toimistolle osoitteeseen Kannonkoskentie 1134, Saarijärvi. Tarkemmat ohjeet tarjouksen jättämiseen löytyy oheisista aineistoista katso erityisesti lisäkirje 1, jossa annettu mahdollisuus sähköiseen palautukseen. Mikäli aineistojen avautumisessa tms, ilmenee ongelmia pyydämme olemaan yhteydessä Outi Ruuskaan. outi.ruuska@sammakkokangas.fi

15.3.2018 rakennuskohteeseen tutustumassa käyneiden kysymyksistä ja vastauksista laadittu lisäkirje nro 1 löytyy tästä: LISÄKIRJE 1

Sammakkokangas Oy pyytää tarjousta seuraavien asiakirjojen mukaisesti:

tarjouspyyntökirje.pdf

Sammakkokangas Urakkaohjelma.pdf