Poikkeustoimia 23.3.2020 - 13.4.2020 välisenä aikana

Teemme muutoksia toimipisteissä asiointiin Suomessa vallitsevan koronavirustilanteen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi. Teemme muutoksia, koska kohdennamme resursseja jätehuollon kannalta kriittisiin toimiin sekä varaudumme mahdollisesti pitkäänkin jatkuvaan tilanteeseen.

Jäteastiatyhjennyspalveluihin näillä toimilla ei ole vaikutusta eli perustyhjennykset kiinteistöiltä toimivat normaalisti. Myös aluekeräyspisteet tyhjennetään normaalisti. Tehostamme kuitenkin niiden siivousta. Toivomme, että aluekeräyspisteisiin ei jätetä huonosti suljettuja pusseja. Aluekeräyspisteiden käytön osalta tulee myös noudattaa normaaleja ohjeita eli niitä ei tule pitää jätteiden 'dumppaus' paikkoina. Aikaisemmin julkaistu tiedote löytyy tästä.

Poikkeustoimet lajitteluasemilla

Lajitteluasemat ovat kiinni 23.3 - 13.4.2020 välisen ajan. Lajitteluasemat palvelevat vain ennakkoon sovitusti 23.3.2020 - 13.4.2020 välisenä aikana. Pyydämme olemaan edellisenä päivänä yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa ohjeet asema-asioinnin osalta. Asiointimahdollisuus järjestetään kiireellisten kuormatuontien osalta. Pyydämme, että ei kiireellisten kuormien tuontia siirrettään myöhempään ajankohtaan. Poikkeustilanteen poistuttua tehostamme asemapalvelua. Äänekosken lajitteluasema Koukku saadaan myös valmiiksi kevään aikana ja aukiolo päästään laajentamaan pysyvästi.

Poikkeustoimet jätekeskuksessa

Sammakkokankaan jätekeskuksessa on myös 23.3.2020 - 13.4.2020 poikkevat järjestelyt. Pyydämme olemaan päivää ennen yhteydessä asiakaspalveluumme jos teillä on kiireellistä kuormantuontia, jota ei voida siirtää epidemian jälkeiseen aikaan. Kunnat ja yritykset palvelemme portilla löytyvin ohjein.

Toivomme, että toimipisteissämme noudatetaan yleisiä ohjeita hygienian ja suojaetäisyyden osalta. Pyydämme siirtämään asiointia myöhempään ajankohtaan mikäli se on mahdollista.

Asiakaspalvelu palvelee sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9 - 15

• 044 4685 502, info@sammakkokangas.fi